tiistai 1. joulukuuta 2015

Tervetuloa Sarianna Hildén-blogin matkaan mukaan!


Olet lämpöisesti tervetullut lukemaan uudistettua Sarianna Hildén-blogia. Pohdin pitkään minkälaiseksi haluan uuden blogin muodostuvan. Päätin poistaa kaikki vanhat postaukset ja aloittaa täysin puhtaalta pöydältä. Tein tarkan suunnitelman miten ja mitä jatkossa blogini suhteen tapahtuu, sekä minkälaiseksi se kaikkinensa muodostuu. Pää oli täynnä tuhansia ideoita, mutta sain kuitenkin rajattua ne järkeväksi kokonaisuudeksi.



Blogini koostuu jatkossa ajankohtaisista aiheista ja inspiroivista postauksista. Joulukuu pitää sisällään paljon jouluisia aiheita, luonnollisesti. Jos siis kaipaat vinkkejä jouluhömpötyksiin olet oikeassa paikassa. Tammikuusta eteenpäin sisältö koostuu monista aiheista, kuitenkin kattavasti kaikkea sopusuhdassa. Mainostan ainoastaan tuotteita, jotka olen itse hankkinut ja todennut mainostamisen arvoisiksi. Katsotaan sitten jatkossa kuinka toimitaan, mutta muutoksien ilmaantuessa lupaan infota teitä siitä.


Blogin pitäminen on minulle erittäin rakas harrastus, vaikka kirjoitus-tyylini onkin vähän niin ja näin. Kieliopillisesti tekstini on välillä erittäinkin sekavaa ja monen silmään pistävää. Luon kuitenkin blogini niillä avuin, joita minulle on suotu. Onneksi tämä harrastus siinä missä kaikki muutkin, ovat ikuista oppimisprosessia. Pidän kommenttien tarkastuksen jatkossakin päällä, sillä haluan vain asiallisia kommentteja ja rakentavaa palautetta.


Olen intoa täynnä kuin ilmapallo ja takataskussa onkin miljoonia postausaiheita. Eipähän pääse mieheni motkottamaan, etten enää lainkaan käytä uutta kallista järkkäriäni. Kuljen se laukussa kaikkialla mukana. Toki pahoittelen jo etukäteen, että jotkin postaukset saattavat sisältää älypuhelimella otettuja kuvia, mutta suonette sen minulle. Hihkun, kihisen ja tirskun kirjoittaessani tätä postausta, olen vain niin suunnattoman innoissani kaikesta tulevista haasteista ja mahdollisuuksista joita blogi minulle taatusti tuo. Vielä kerran lämpöisesti tervetuloa blogini matkaan mukaan!


1 kommentti: